Beckfilmer, kladdkaka, grädde & glass!

Idag hände typ inget på hela förmiddagen och däromkring. Sedan vid 2 bestämde jag med Mimmi att vi skulle göra ngt. Hon cyklade in till mig och vi stack till banken och tog ut lite pengar. Sedan en runda i byn och sedan cykla vi ut till mimmi. Där gjorde vi som vanligt inget vettigt. Sedan vid 6 cyklade jag hem för att äta.

Efter maten bakade mami kladdkaka, sedan såg vi på en beckfilm, och nu ser vi på en till. Och inte nöjer jag mig emd kladdkaka oh grädde, lite glass får också smita ner =)
Imorgon äre kalas för Andreas som fyller 10 på torsdag.

Har verkligen inget att skriva för tillfället, känenr att jag måste fortsätta se på filmen innan jag missar alldeles för mycket.

skriver kanske senare igen om jag har kommit på nge att skriva om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0