Biig update!

Har definitivt inte varit på humör för att skriva något den senaste tiden.
Men iaf, slutade vid dagen då vi skulle åka och shoppa. Åkte till Center Cyd. Hittade dock inte så farligt mycket. 6-7 plagg kanske =/ men det får duga, åker väl snart iväg igen =). Och förresten, mina skor var inte särskilgt hela när jag kom hem. Hela sulan på ena skon var lös jag stort hål undetill, och den andra höll i stort sett på att ramla av. Så det var soptunnan med dom. :/ mina favvisar. :/
Sedan beställde jag hem foto i torsdags. Ena omgången kom i hmm, Onsdags och resten kom igår, alltså fredag.
Dessa bilderna ser inte ut till att vara så skarpa här, men det beror på min extremt "bra" mobilkamera. Men i verkligheten är de skarpa.


De stora bilderna.


Några av de små bilderna. Dock mycket bättre i verkligheten



Och annars är jag ovän med två familjemedlemmar. pratar bara med mamma för tillfället. det är såå trevlig stämning här. Men hellre det.  Vill inte bo hemma för tillfället, men skolan börjar och måste bo hemma då.
Apropå skola! mitt schema är bäst. slutar:   Mån- 12.20 Tis- 11.40 Ons- 14.00 Tor- 13.40 (inkl, håla från 9.30- 12.??) Fre- 15.30
Fredagen suger tyvärr, men sjukt nöjd. Men iom att vi har praktik i sju veckor så har vi inte så mycket lektioner. Men nästa termin, usch usch usch säger jag bara. kommer bli långa dagar alltid, sjukt många nya kurser och fullsmockat med lektioner. Men hoppas denna terminen går sakta. =). Får vara utan MalleBalle och Kvig hela första veckan :( Nu ligger dom och steker på cypern. Och dom har fått tillsägelser att dom ska fan komma hem levandes!

Sitter just nu och diskuterar gymnasieval och intagningspoäng med min kusin som börjar bli stor flicka och ska välja om ett tag. så får väl fortsätta med det.

Puss & kram / Jenny

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Lyxschema denna termin :)

2008-08-17 @ 14:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0