En dag kvar

Tjoo cupcakes!

Sammanlagt har jag nu lagt ner 7,5 timmar på blogg design. Och tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg här nu innan jag ska fixa så allt kommer in på bloggen. =) Har dock väääldigt mycket kvar, men nu börjar skolan imorgon, och maaassa saker som ska hinna göras idag, så får se när hela blir färdigt. men nästa helg ska väl allting kunna vara färdigt kanske? =) blir ju inte läxa denna veckan, antagligen, så då kan man fishla med detta på kvällarna med.

Nej nog skrivet, efter att ha gjort ungefär 15 olika förslag till bloggen har nu jag och min kusin, Mimmi, hittat en som duger för tillfället. Så nu ska det läggas in.
Ha de bäst!

Puss & kram/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Kusinen Mimmi :)

Yeah <3

2008-08-17 @ 15:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0