Film mys med Mimmi

Sitter hos mimmi. Vi höll på att kolla på film, men nu gick hon ner och nu får jag sitta och vänta på henne hur länge som helst innan jag kan starta filmen. suck. 

Annars idag händer inte mer än att jag ska vara här. Har inga speciella planer för helgen faktiskt. Ville gärna till malmö festivalen igår, men det blev aldrig. Lite konstigt att jag inte varit där alls detta året. Men det kommer ett nytt år och då ska jag dit. Och då har jag även bestämt att jag ska till Stockholm på the voice konserten. Men ett helt år kvar. Och vill att det ska gå sakta. Om ett år har jag precis börjat sista året på gymnasiet, och det vill jag verkligen inte. Skiljas åt från alla. Nej ska inte sitta och tänka på det nu. lång tid kvar. 

Hur som helst så har Malin och Hewe kommit hem från cypern nu =D 
vilket innebär att dom kommer tillbaka till skolan på måndag =) de e bra. 

Nu har mimmi varit borta i evigheter. suck. snart startar jag filmen utan henne. 

Vad jag ska annars syssla med... 

Har helt tomt på saker att skriva om. men får väl leta upp någe att göra och sedan väntar jag 5 min sedan startar jag filmen. 

Ha de bäst.  


Kommentarer
Postat av: Kusinen Mimmi :)

dålig uppdatering Jenny!:(

2008-08-30 @ 12:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0