Slappdag och 080808

Stockholmarnas dag idag då va: 080808. Dock är man iiiintee stockholmare.

förövrigt, det där som det pratades om igår att jag skulle sätta fart med rymmet, det gick sådär. fastnade vid datorn och satt och redigerade bilder heeeela dagen. så nu ska det inte göras ikväll, för nu är jag trött på det.. för dagen..
varit ensam hemma i stort sett hela dagen med. Och om 3 dagar ska jag SHOPPA! =D små pics kommer allt ska ni se.

och ikväll händer inte mycket, maten är färdig om typ 5 min, sedan blire dusch, sedan lär jag väl hamna här igen. OM jag inte får för mig att lägga mig i sängen, äta choklad som papi köpte och kolla på ngn film. Har ju med mig en heel del från Hultsfred. så nog bäst att börja se på någon.

Nu ropar mami, matdags! ha de finfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0