Städning, solning, fotobeställning

Go kväll babes!

Imorse när jag gick upp, runt 11.20 något, så bara märkte jag att det var solsken ute. Weei! Men efter frukosten blev det först och främst Hem till gården <3 tittande och under reklamerna och en stund efter lite små städning på rummet. Ska rensa ut jätte mycket saker nu och måla en vägg i ngn färg och även sätta upp lite foto. mer om det sen.
Så antingen börjar det hårda arbetet imorgon eller så fr det vänta till ngn annan dag. Är det solsken imorgon så är det solklart (hihi fnissa lite åt det) att det blir solning, men är det sämre väder så blir det till att börja rensa. Ser fram emot deeet! =)
Men iaf efter lite städning o tv blev det bikini på och ut i trädgården och lägga sig. blev lite till färg, tackar vi för! men jag blir så fruktansvärt sysslolös och blir otålig eftersom jag har så tråkigt att bara ligga i trädgården. men det är la något man får ta.
Hela kvällen har jag suttit och fixat bilder så de blir klara för framkallning. blev 11 bilder som kommer hem om några dagar. 9 st lite större är vanliga foto och sedan 3 stycken stora som A4. jag har mina planer. hihi (A)
Bara hoppas att det blir bra kvalite på bilderna =)

Nej nu ska jag bara lägga upp en bild på ett av fotona som ska pryda min vägg, sedan ska jag väl leta upp någe annat att göra här på sociala internet. haha. ^^

O just det, 2005 gick ju Paradise hotel på kanal 4. Och nu går det igen på tv400. och jag är lika fast i det nu som jag var då. Kommer ju inte ihåg så mycket från 2005 så sjukt kul att följa det igen. LOVE IT!
Och, och sist men inte minst. om 45 dagar börjar ANDRA AVENYN! Det är det bästa med hösten enligt mig, alla bra tv serier börjar. Som den nörd jag är! :D

Puss & kram / Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0