Trött och sleten

Ja, i torsdags var det dags för klassen att gå ut på vandring. Vi skulle egentligen gå med stor packning med sovsäck, liggunderlag, kläder, yeah u name it. Men eftersom lärarna tyckte det var för blött m.m. i marken så beslöts det att vi bara skulle vadnra och grilla m.m och sedan åka hem vid 9 tiden med buss. Sagt och gjort, vi gick 1,5 mil och sedan stannade vi i Vantalängan och grillade och lekte en liten lek.

Sedan har jag även fått tillsägelse av mina lärare att jag inte ska övningsköra och sånt utan vänta flera år med det eftersom de tycker jag är väldigt vårdslös i trafiken m.m. Struntprat!

Iaf, dagen efter, alltså igår var jag i en helt annan värld kändes det som. fick inte sova så länge jag hade velat, och jag blev arg för allt så trött jag var. Och träningsvärk hade jag lite, men inte så farligt mycket som jag verkligen trodde jag skulle få. Men däremot mina stackats fötter. Dom hade ont. har fortfarande så grymt ont i dom, kan knappt ha skor på mig så ont det gör. Oj vad klagomål det blev nu.

nej nog pratat om det. idag ska jag ut som vanligt och se om det finns någe skoj att göra i vår stora (läs;lilla) stad. Kanske kommer där några roliga små figurer och kanske inte. återstår att se.
Idag har jag även varit ute med Rexi pojken som inte var så bra i magen. men det går över. Tror jag ska gå o lägga mig och sova lite innan mimmi kommer om typ 45 min. Ja det ska ja faktiskt.

Ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0