Home again

Då är jag hemma igen, kom hem 20.00 igår kväll. En dag tidigare än planerat.eftersom min snutte dator fortfarande är på lagning blir det inga bilder på mina äventyr förrän den kommer hem.

Igår var jag på Ölands djurpark och fotograferade massor. Men eftersom jag redan hade slösat upp massa minne på kameran till de andra dagarna i Hultsfred/storebro/vimmerby kunde jag inte fota så mycket som jag hade velat.

Iaf så sitter jag här och tråkar, skulle egentligen träffa Mimmi idag, men eftersom jag sitter hemma och väntar på att fabror doktorn ska ringa och jag ska åka till sjukan senare idag så blir det inget av det idag.

Har inget mer att skriva, utan det är bara till att vänta till datorn är hemma igen. då kommer det skrivas om äventyren =)

<3

/ Yéen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0