imoorgon åker jag.

Lite flashback, Igår vare kiviks marknad. Hade jätte ruligt, fick även sån där 3 veckors tatuering och det lockar bara mer till att göra det på riktigt. Och i förr går krashade min snutte dator, så nu är den på lagning.
Och imorgon åker jag till Hultsfred och är där torsdag- måndag morgon. Och på måndag morgon blir vi hämtade tidigt på morgonen för att sedan åka vidare till Ölands djurpark och det betyder fota, fota, fota =) Kanske dyker upp små bilder här också, fast det lät dröja, först ska datorn tillbaka och då ska Redigeringsprogrammen installeras allra först, ja tack! men sedan kommer det bilder =) 
Känns som jag kommer glömma packa ner ngt av det allra viktigaste imorgon som jag ännu inte packat. hmm. Vet att jag kommer glömma ngt, det är så vanligt när jag ska iväg. Men kommer ha tillgång till dator i hultsfred, dock inte så mycket. Men kommer skriva mer sedan. Och kanske kommer mobilblogga imooorn. =)

Ha det toppen bra nu. och hjälp mig hoppas på sol! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0