Insekternas år i år!

Och det menar jag verkligen, insekter överallt, getingar, spindlar (!!) allt, jag blir galen på alla dessa kryp!

Min dator är då baaack! love it.

Lite smått från min 4 dagars semester. Åkte då upp på torsdagen, många dryga timmar vill jag lova! Framme i hultsfred vid 1-halv 2. Hela torsdagen blev slappedag för min del.

Upp tidigt nästa morgon för att sätta sig på bussen till Astrid Lindgrens värld och kolla lite smått. Kollade på några shower och på allt annat där fanns. Och ni vet sånna här man sticker in huvudet i för att bli fotad med olika kroppar o så, en sån var inte hel när vi åkte därifrån (A) aja sånt som händer.
Sedan vare dags att åka tillbaka från hultsfred, sjukt vad mycket krångel där är med tåg där uppe. på resan till vimmerby slutade med att alla som skulle med tåget fick åka buss istället, och bussen stannade inte vid astrid lindgrens värld så han fick vända och krångla sjukligt mycket. Sedan på vägen tillbaka till hultsfred och då i väntan på tåget kom en taxi gubbe och sa att det var krångel (IGEN!) så det blev bilfärd till ngn station någonstannas och därifrån buss tillbaka till hultsfred. suck!

Sedan på lördagen var det slapp dag med wii spelande och tv tittande. Vid halv 4 drog det av till Storebro för att vara på allsång med bla Amy diamond, Mathias Holmgren, Hilda stenmalm, Hasse Andersson. och några till dårå. Stod och fishlade med förköpsbiljetterna till halv 6 sedan blev vi avbytta och vi gick och satte oss och åt och kollade på Allsången. Eftersom jag jobbade där lite fick jag en tröja och den fick jag sedan signerad av Mathias hilgren och amy diamond. =) hade det blivit tidigare påkommet hade jag kommit därifrån med allas autografer. men bättre lite än inget =).

Sedan var det då söndag och mami och papi hämtade mig i hultsfred vid 10 tiden och då åkte vi vidare till Ölands djurpark och var där hela dagen och fotograferade massor. Sedan var det dags för sista biten hem. Sedan sov jag gott den natten så slut jag var.

Och sedan dess har jag hunnit bo borta hos andra folk från torsdag till söndag. har även hunnit med stranden två dagar. och hoppas på att kunna sticka dit imorgon, men vädret blir sämre =/

Men nu kommer här någon/några bilder från hultfredshelgen, enjoy:


Amy diamond på scen









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0