Kortison salva och tabletter

Nu har jag varit hos farbror doktorn ( som var en tjej) hur skriver man då? tant doktor? syster doktor? no idea. men iaf, det slutade med att jag fick kortison salva och tabletter som jag ska ta till torsdag, blir det inte bättre eller om det blir värre så ska jag till sjukan. Passar ju inte så bra eftersom jag ska bo borta från torsdag och hela helgen och framåt. fast på fredag ska jag hem om eftersom farfar min fyller år så vi ska dit.
 Nu behöver jag some help! vad ska man köpa till en farfar i födelsedagspresent? Många förslag tas gärna emot!

Egentligen vill jag bara gå o lägga mig och sova nu. var så fruktansvärt skönt att få sova i sin egen säng inatt och inte på en luftmadrass som jag gjort nu i några dagar. Men är fortfarande extremt trött, men det har nog med mitt lilla (läs: stora) bett på benet som vi har no idea vad det är. Men syster doktor? tant doktor? whatever, tror att det är en trevlig fästing som har velat överföra sina snuskiga bakterier i mig. Tack för det. men det löser sig. det värsta som kan hända är ju att man trillar ihop och dör, men värre än så kan det inte bli. =)

och igår var det 9 veckor till Andra Avenyn börjar igen. och det innebär att idag är det "bara" 8 veckor och 6 dagar. =) Längtar ihjäl mig.

Chokladpudding, ordet bara kom upp i huvudet, jag måste göra chokladpudding nu, vad gott det hade varit. hoppas att här finns hemma alltså.

måste se efter.

Puss & kram / yéen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0