Shopping

Idag fick man dra sig upp ur sängen tidigare än vanligt för att åka till Y-town och handla lite saker.
Först bar det av till elgiganten för att lämna in Ph´s mobil på lagning, och in om på ica och handla lite päron eftersom hungern började märkas. Sedan in på Ohlssons basar för att Ph skulle handla present till en kompis. där inne bestämdes det att vi fick åka till Bo ohlsson och handla lite små detaljer till presenten.
Efter det var det dags för kläder m.m. Dagens inköp blev en svart kofta från H&M, svart och vita ballerina skor, Fransk manikyr set, saker till rummet och säkert mer som jag har glömt, ja jag visste det, köpte även smink och småsaker.
Och på tåget höll jag på att flippa ur, eller ja det var ju på stationen. Mitt rabattkort fuckade totalt, vet inte vad som hände med det men det var jätte konstigt. Så jag fick betala en annan biljett och sedan sa hon som kollar biljetter att jag inte hade behövt trycka en annan biljett. tackar vi för.
Sitter nu här och väntar på att första lagret till den franska manikyren ska torka vilket den ser ut till att ha gjort nu. Så nu blir det att fortsätta fixa det, sedan ut och kolla vad där är för roligt folk ute idag.

Have fun. // Yéen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0