Stranden - riva sovrum

Imorse ringde då telefonen vid 9. Mormor. Hon undrade om vi skulle dra till stranden, så det var bara att dra sig upp ur sängen, trött som jag var. vid 10 blev jag hämtad och vi drog iväg. Lite färg blev det och lite ljusare hår. det är en sak jag älskar med sommaren när man är blond, det blir så mycket ljusare!
iaf, kom sedan då hem vid halv 4 och ser att nedanför balkonger ligger brädor o stuffs utkastade. whoot?!
Då var det renoveringsdag i mami och papis sovrum. så det var in och hjälpa till, tycker sånt är sjukt kul och få stå och slå isönder saker. haha sinnes sjuk är jag. =) men allvarligt så tycker jag det är underbart.

och nu sitter jag och planerar saker till nästa sommar. haha =)

Puss & kram/ Yéen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0