skola skola skola

då var det fredag igen. är så skoltrött, jag orkar inte med skolan mer. men vill inte ha sommarlov heller. orkar inget nuförtiden. ikväll ska jag ha en riktigt slappekväll. bara ligga på mitt rum och kolla på tv och käka gott.
och så klart datorn.
Mår inte helt bra så därför vet jag ite riktigt vad jag skriver om.

måste gå nu. folk ska bli ansiktsmålade och jag ska bli målad på armarna :)

man går väl inte bf för ingenting.
om en vecka är vi lediga från skolan och sedan på lördagen är det bodagarna och då ska vi använda alla våra gips saker.

men denna helgen. ska till sis imorgon. skulle egentligen sova där men kom saker emellan. så får åka hem sedan. sedan hela söndagen ska gå åt något helt annat. hemligt . tihihi. nu blev ni nyfikna.

Måste verkligen gå nu. XoXo Yéen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0