Sista skoldagen imon

Dagen idag bestod av först sömn till halv 10 eller någe. Sedan upp och ringa dagiset jag ska praktisera på. Sedan ner om till affären och sedan upp till skolan och hålla i vår gympalektion med årskurs 2. Gick ganska bra, men herrejesus rent ut sagt vad de skriker och har sig. Men såååå söta va dom.

imorgon äre vår sista skoldag och sedan på fredag ska vi till vårt praktik ställe och prata och sedan på måndag påbörjar jag en sju veckor lång praktik + en veckas lov också. så åtta veckor utan skola. Klagar inte!

Vad händer och fötter ikväll. hm jo, ska nog gå och bädda ner mig i min säng och kolla på full frys så jag får skratta lite. ja så får det bli.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0