Tisdag

Alltså i förra veckan på praktiken så kröp dagarna iväg. det gick så fruktansvärt långsamt. Men nu denna veckan, dagarna springer förbi och tisdagen är snart slut. Men det beror väl på att jag har så kul nuförtiden och trivs jätte bra. =) Imorgon är det bara dom minsta på avdelningen vilket jag tycker är riktigt riktigt skönt. =)

´jaha imorgon är det onsdag då som sagt, och då händer nog inget speciellt. sedan är det torsdag då har jag ett besök hos dietisten klockan 10.00. får inte glömma säga till om detta på praktiken imorgon. Sedan är det då fredag. vet inte alls hur dags vi åker men vi ska hämta husbilen hos min farbror och sedan drar vi till Ullared. Min handlelista börjar fyllas kan jag säga.


Men nej nu ska jag gå och fixa naglarna, sjukt hur mycket de slits av att leka varje dag. haha.

men ha´re fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0