trött och sleten

Igår va jag då i Y-town. mys på det. Jag har en väldigt stor önskning här i livet, tyvärr är det en väldigt omöjlig sådan. suck.

Iaf idag när jag vaknade klockan 5 på morgonen, ja mys på det, men iaf det blåste och regnade som jäkeln. Lyckades somna om och sedan blev jag väckt vid 10.15 och då hade jag typ en timme på mig att göra mig iordning för att sedan åka och käka middag, litet firande av morbror som fyllde år. och jag var sjukligt trött, tror jag slumrade till i duschen Och har inte mått helt 100 idag.

saknar söt gör jag också. =/

Iaf, nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli sju så Miami ink börjar =D, sedan äre hål i väggen och sedan får det bli Andra Avenyn på datorn. Får se om jag kollar på alla avsnitt nu eller om jag klarar mig till tisdag och torsdag. äre spännande slut så måste jag fortsätta kolla. fast det gör jag ändå beroende som man är. Och nästa gång det är något sånt med att träffa skådespelarna från AA så ska jag vara där först på plats, nu har jag missat många sådana och jag gråter när jag ser hur alla kramar skådespelarna eller faktiskt när dom kramar Jonas Bane (kim i AA). en sak är saker, jag ska dit och jag ska krama honom! punkt slut och jag ska gråta sönder. hihi.

Nej nu ska ja gå och byta om och fixa mat och seadn bänka mig framför tv:n och datorn.
ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0