Underbara praktik

Idag började min praktik då. När jag var utanför så var jag as rädd! kunde knappt gå så nervös jag var. Lite stelt var allt i början. Men sedan på eftermiddagen så lekte jag massor med barnen och allt kändes jätte bra :D trivs som fan rent ut sagt. Funderar på att kidnappa några underbara ungar som är det sötaste jag har sett. men tror inte det är en sån bra idé när man tänker efter. haha.

men jag ser verkligen fram emot sju underbara veckor på praktiken. =)


och jäkla skit med förändringar ibland. Pga att man bygger om i min lilla stad så kan man inte nu längre ta bussen från torget utan jag måste cykla till farmor och farfar för att sedan ta bussen därifrån. Okej, det är inte så långt men ändå! måste stiga upp tidigare i 2-3 månader framåt. hade inte klagat om det handlat om en vecka eller två. men 2.3 månader! det är sjukt!!

nej vad jag blir irriterad. men får väl hoppas på att torget blir fint och vägarna blir fina efter "renoveringen" eller vad tusan det är.

sitter och lyssnar på gammal musik nu, sjukt vad man kan låtar alltså. låttexter då alltså.

ska koppla ner datorn om en kvart typ för att plocka ihopa kläder till imorgon, för fy sören vad jag frös idag när vi var ute. Så nej leggins på under jeansen och tjockare tröja under jackan. JA TACK!

nej ha de finfint cupcakes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0