Första arbetet färdigt

Då var arbetet om Gluten färdigt. Det gick ganska så smidigt om jag får säga det. Inte fullt så svårt när man själv är gaaanska insatt i det om man säger så. hihi.
Hoppas det kommer gå bra och redovisa eftersom jag själv är medveten om allt.

Men iaf, har ett arbete kvar, men det får faktistk vänta till imorgon. för jag orkar verkligen inte mer idag. Ikväll äre förresten premiär av hål i väggen på kanal 6 klockan 20.00. trevligt värre. OM EN VECKA BÖRJAR ANDRA AVNENYN GOTT FOLK!
Jag kommer ihåg när jag var helt nere att jag skulle behöva vänta 3 månader på att det skulle börja igen, nu helt plötsligt är det bara en vecka kvar. Jag och alla andra som är helt besatta av det har överlevt! haha :D trodde jag faktiskt inte.

nåja, sitter här och käkar godis. blir så förvånad. Till och med min lärare tycker att jag måste skärpa mig när det gäller att äta nyttigt, men va fan, blir inte precis någon ändring på kroppsformen. Så jag äter precis vad jag vill :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0