Hooola!

Hej hopp =)
sitter i skolan och möglar. ska göra en hatt på denna lektionen, men jiiiid! fishlar det hemma. Förresten! igår såg jag min livs första transa! det var en gubbe som klädde sig som en tant. Jag blev överlyclig och bara skrattade och kom på en sång som jag satt och sjöng på stationen och i bussen. dock kommer jag inte ihåg hur den gick längre. Men det var ngt  om att jag hade sett min livsförsta transa osv osv. idag måste jag verkligen göra läxan. börjarfå riktigt mycket saker att göra men jag bara möglar med annat hela tiden. skärpning. nej nu ska jag hitta på någe annat att göra vid datorn, ingen rolig inne på msn eller något :/

ha dee 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0