Jag har bakat! =)

Dagen idag bestod av att åka buss till Y-town helt ensam med massor av andra folk som jag itne visste vilka de var. Och jag fick panik när jag inte visste vart jag skulle. men hittade stora vägen tillslut ;)
Väl där så gick jag till tandis, tog typ 2 minuter. kändes lönt. sedan åkte jag hem med Mami och satte mig och skrev skolarbete. sedan körde mami mig in till skolan och där blev vi färdiga med vårt arbete som handlade om droger. Skit bra! =). sedan var det lunch och sedan åkte jag hem. En lektion idag alltså. jag klagar inte. =)

hemma då vid kvart i ett och såg på hem till gården och sedan bestämde jag mig för att jag ska baka kärleksmums. har tjatat om detta i några veckor nu och idag blev det av,
Och jag har försökt ladda upp bild på dom, men det funkar inte så det får bli en annan dag.

Och nästa lördag klipper jag mig och färgar håret. gissa om jag längtar?!

nej nu ska ja gå o se om det finns någe roligt att göra här hemma. får ner och fråga papi vad han tyckte om mina kärleksmums. :D bloggar imon i skolan.

ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0