Studiedag

Yes idag var vi då lediga från skolan. Men att jag var ledig är knappast sant, visst jag var ledig från skolan men herrejisses vad jag har gjort mycket.

Jag har hunnit vara hos friösren 3 gånger idag. En för att diskutera, en för att rätta till mitt hår som såg förjävligt ut och sedan en på eftermiddagen för att färga.
Och jag har även varit och käkat hos Mormor och varit på sjukhuset, det lät allvarligt, men vad skriver man? en doktor tar vi.
Sedan har jag lagat mat och kollat ut lite shabloner till rummet. dock är dom för små och jag ska nog fixa ett eget istället. blir mer personligt dårå.

Iaf så äre andra avenyn ikväll. =D. Halv 9. måste lära mig dom nya tiderna och dagarna för det är snurrigt.

Juste, idag hos tant doktor så gjorde jag ett pricktest. (sånt där man ser om man är allergisk mot ngt), och när dom skulle testa hund, katt och häst så blev jag livrädd, Vad skulle jag ha gjort om den hade visat att jag var allergisk mot det. Inte berättat för någon i familjen iaf. aldrig i livet. Men som tur var så var jag icke allergisk mot någpt av det så det var mycket mycket bra.

Och nu sitter jag här och väntar på Mimmi som skulle prata med mig på msn för 40 minuter sedan, men nehe ingen mimmi.

Får väl gå och fixa fransk manikyr så länge.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0