AJ!

Asså fy fan rent ut sagt vad ont det gör att bleka håret ända inne vid hårbottnen. Förtillfället är mitt hår jättevitt ända inne vid hårbottnen, sedan kommer där lite gult och sedan min vanliga blonda färg. Men ska bara behöva stå ut med det en dag. Imorgon ska jag dit igen och bleka bort det gula och sedan lägga en toning över så det blir en perfekt färg (:
 
ja, som sagt, inte världens bästa nu. Men det blir en bild sen imorgon kväll hur det helt färdiga resultatet blev. Dock är denna bilden ganska missvisande, det ser mycket mer orange ut än vad det är. Men ny bild imorgon..

Annars denna kväll ligger jag i sängen och har kikat vänner och room service. och nu ser jag på Grey´s Anatomy sedan blir fråga olle ;)


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0