Bråttom

Lördag idag.. Upp vid halv 11 tiden, hämtade frukost och käkade frulle i sängen samtidigt som jag kollade på tv.
Sedan dags att göra sig iordning för att bege sig av till stan. Var på körskolan. trevligt trevligt..

Sedan hem igen och ner i duschen och sedan sova lite till. Måste ju vara pigg till ikväll (;
Jag har riktigt bråttom. Har inte sminkat mig, inte plattat håret, inte klätt på mig, inte ätit och vi planerar att åka om en timme.. Som vanligt ute i sista sekunden.

Men nu ska jag faktiskt ta tag i det och böra göra mig klar.

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Vad är din favorit glass? =)

2009-04-19 @ 12:04:33
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0