Dag med sara! =)

Först och främst ska jag bara skriva en sak om inlägget som jag tror jag skrev igår (som numera är borttaget). Eftersom det fanns en som hade tolkat inlägget som att jag var gravid eller liknande så nej nej nej. haha. Och allting är löst angående det och allt är bra igen =)


Nu till dagen.
Imorse blev det upp och duscha och göra sig iordning för att sedan åka till Sara i ystaden.
Och hon var såklart inte färdig ;) Men tillslut blev hon ju det och vi begav oss mot stan. Och vi stannade lite på en lekplats och sedan var vi då framme. vi hamnade på Åhléns där vi kollade på barnböcker, ni vet sånna roliga där man ska känna på olika saker och skrapa och lukta på olika saker. Sjukt kul och det är så roligt att jag äntligen har hittat någon som också gillar att sitta och kolla i sånna böcker ;)
Sedan fortsatte vi vidare till andra skojsiga böcker som vi skrattade enormt åt!
Och självklart hände det lite incidenter under besöket. bara för att nämna en så stod jag och kollade på ngn sån här kanna, vet inte riktigt vad det var, skulle fint och lugnt hänga tillbaka den och PAAAAAAAANG. Locket flög i marken och det kändes som alla stannade upp och kollade på mig. och jag skrattade något fruktansvärt och skämdes gjorde jag nog också ;)

Sedan började vi känna av hungern lite, så vi gick till max och käkade, och även där hände incidenter med ketchup och lite så. Men det behöver vi inte dra upp detaljer på ;)

Sedan gick vi in en sväng på H&M där vi träffade två tjejer som sara kände, och jag blev så lycklig att den ena var längre än mig. hela två cm längre! det var så superskoj att jag för en gångs skull var den som var lite kortare. inte mycket, men lite och det räckte för att jag skulle bli glad! =)

Sedan gick vi vidare till hamnkiosken och handlade glass, och självklart välter sara ut sin glass på marken. Jag blir inte förvånad över sånt längre ;) Sedan vidare till Hemmakväll för att handla godis.
Vidare hem till Sara en stund, och plattade håret och checkade gamla bilder på datorn. gosh vilka hemska bilder! :O

Sedan blev vi körda till stationen där vi hoppade på en buss som tog oss tillbaka till min lilla stad för att kolla på fotboll, tyvärr förlorade min kära stads lag med 1-4. Men det tar dom igen sedan med att vinna alla andra matcher! =)
När fotbollen var slut var vi som istappar, jag hade så ont i kroppen så kall jag var. och det var jobbigt att gå hem med den kroppen. När vi kom till ICA hittade vi en kundvagn och passade då på att ha lite kundvagnsrally! :)

När vi tröttnat på det satte vi oss på torget för att vänta på bussen som skulle ta Sara tillbaka till Ystaden. När bussen kom sa vi hejdå och sånt, sedan ser jag att där hoppar av en styck Johanna från bussen, så fick sällskap hem! =) 

Nu sitter jag här och har precis käkat lite chokladpudding. mums mums mums.

Avslutar med lite bilder från dagen!


Saaaaaara! :)


Barnböcker inne på åhléns! :)


Glass glass glass


Sötnosen Sara


Ursäkta suddig bild, men glömde kameran till fotbollen, men här är en svag bild på när sara försökte värma sig efter fotbollen.


Sista bilden får bli på kundvagnsrallyt ;)

Kommentarer
Postat av: saraaaaaaaaaaa kanske

hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi :D:D:D:D:D <3<3<3<3

2009-04-10 @ 12:12:17
URL: http://perssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0