...

Lite mer om eftermiddagen och sånt här.
Vid 4 gick jag ner till bussen för att dra med mig någon till affären eftersom jag tycker det är såå tråkigt att gå själv. Och visst fick jag napp och fick sällskap.
Skulle handla käk till mig och min syster, kyckling och pommes blev det. Mums.
Var faktiskt gott och det gick ner. Det enda jag ätit under dagen annars var ett plopp och lite annat godis. Inte bra alltså.

Sedan efter maten tänkte jag att det nog var bäst att sova en stund. Och jo visst, sov i 2 timmar. Sjukt skönt. Sedan ringde mami och ville höra hur det var med mig, men jag orkade inte svara så min syster fick sköta snacket.
Sedan ner i duschen och sedan lägga sig och kolla på 90210.

Imorgon äre skola hela dagen, sedan blire till att plugga religion hela kvällen förutom när det blir paus för att kika på Andra avenyn.
Nej, nu blire till att skriva upp lite till engelskan imorgon. börjar bli måttligt nervös.

Och idag kom jag på att det är ju valborg på torsdag och jag hade ju inte planerat något. Men jodå, ett samtal senare och valborg är fixat =D

Nej nu blire som sagt engelska.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0