Godmorgon

L ringde och väckte mig imorse 08.30.
Liten förfrågan om vi skulle åka med hennes mamma in så kunde jag handla present till sisilurum och handla något gott till skolan innan så blev vi körda upp till skolan sen.
Så det blev till att pallra sig upp och åka in en hel timme tidigare än vad egentligen skulle. suck..

Så nu sitter jag här och käkar frulle, sedan blire till att göra sig iordning.

Märkte en sak som är sjukt typisk.. Igår vare superfint väder och då hade jag långbyxor.
Igår kväll plockade jag fram kläder till idag, mina kortare baggy byxor också äre jätteblåsigt.
men det får fan blåsa för jag ska ha dom och puuuuunkt slut! (:

Nu är bara frågan, vad tusan ska jag handla till Sisilurum?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0