Godnatt

Tillslut tog jag tag i pluggandet och har iaf skrivet lite. Även om tv:n lockade massvis hela tiden ;)
Haha, jag har trott att jag hade gratis sms nu igen, men det hade jag visst inte. haha bara en dag har gått på nästa faktura och jag har redan uppe i vad jag skulle försöka hålla mig till på en hel månad. Haha flåt mami (A)

Fick ett sms innan från ett nummer jag inte hade inlagt.
Så stod där: "Tja.. Jag är en stor beundrare :$. ha ha nä skoja bara med dig :). Men kommer du till mig på torsdag?"
Det var lilla Anton, så valborg blir hooos Aaaantooooon! (: kommer bli supertrevligt tror jag.

Men nu ska snart JennyPenny gå och lägga sig. Så godnatt till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0