Godnatt

Det blev lite omändrat på bloggen idag.. igen.. Dock blev det bara något snabbt. Behöver nya bilder. Vad sägs om laxtrappan om två veckor M? :)

Middagen hos farmor ja.. den var inte sådär jätte kul med tanke på att jag var den enda personen under 40 lix.. 8-)

Men de sista 10 minuterna blev det skoj då det blev lite bus med T som vanligt! :)

Och har även fått reda på att jag kommer bo helt själv i en hel vecka i sommar! :), har redan fått några nattgäster till några av nätterna men det behövs fler till de andra nätterna och dagarna! ska bli så superkul!
Någon som vill joina en natt eller så?

Men nu ska jag stänga av datorn och kanske spela lite wii så här mitt i natten.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0