Gomorrn.

Onsdag morgon. sitter här och käkar en liten frukost. Mormor ringde och frågade om jag skulle ha mat idag, så om 45 minuter ska jag vara där. Så det var bara att resa sig upp från sängen. =/ men gott ska det bli =)


Somnade irriterad igår. och nu har jag fortfarande tusen tankar som flyger omkring.

Och förövrigt inatt så drömde jag en väldigt obehaglig dröm.
Vi gick ner till min mormor och morfars gamla hus, direkt när vi kommer innanför dörren känns det så fel. Det såg så fel ut med andra människor i huset och deras saker. Det skulle vara min mormor och morfars saker. Jag fortsatte att gå runt i huset och massa minnen från morfar kom upp, och jag grät. jag kunde inte sluta gråta, ju längre in i huset jag gick desto mer minnen fick jag.

Vaknade sedan upp och kände att jag nog hade fällt någon tår i sömnen, sedan låg jag vaken en stund och tänkte på hur mycket jag saknar morfar, min älskade morfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0