Håret färdigt

Efter ytterligare två timmar hos frisören är jag nu färdig med mitt hår. Vet dock inte hur det ser ut än eftersom det fortfarande är vått, men hoppas verkligen på det bästa :)
haha sedan måste jag ju berätta en sak som jag tyckte var lite små skoj ;)

Gick ju in till frisören först efter skolan för att kolla om jag skulle färga det direkt då eller då senare på kvällen. Också sitter där en lite äldre dam och en kille i typ 22-23 års åldern och klipper sig.
Sedan när jag hade pratat och sånt så gick jag ju därifrån iom att jag skulle dit klockan 7 istället.
Nu ikväll när jag var där så berättade då min frisör att han killen hade frågat varför jag skulle färga om det för han tyckte det var jättefint och snyggt.. och då undrar jag om han behövde glasögon alltså. haha
Och det var superkul när hon berättade det. men vissa saker måste man vara med om.
 
Men nu ska jag gå och hämta något att käka, blir ju hungrig av all denna hårfärgning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0