Heeeeelg!

Efter att dagen igår var lite halvt butter så har denna dagen varit sjukt kul.

Började 09.40 med religion, då vi såg en film om nunnor och att gå i kloster. Det var en 18 årig flicka som bestämde sig för att göra det. Och innan har jag pratat om att det hade varit kul att pröva i typ 3 dagar kanske. Men jag ångrade mig fetstort efter att jag sett filmen. Prata två timmar om dagen, det hade aldrig aldrig aldrig funkat för mig. Att inte få använda dator, tv, lyssna på musik eller något. Skona mig vad jag hade fått panik!
För övrigt på religionen satt jag i ett fönster på högsta våningen och dinglade med benen, och min lärare blev jätterädd att jag skulle sugas ut och ramla ner. Och jag menar, hur stor är den risken?

Men iaf, sedan vare lunch, gott gott gott.  Sedan blev det svenska, läste lite och kollade på en bit ur en film och sedan sjöng vi en sång som avslutning. Dålig sång btw.

Medan alla andra i klassen fick vi 4 teckenspråkare vackert dra sig till teckenspråkslektionen. Och det var på denna lektionen allt roligt hände. Vi började med att teckna lite om vad vi skulle göra i helgen och så. Sedan fortsatte vi med att gå igenom lite städer som vi inte hann förra gången. Sedan gjorde vi korsord, och om det är något jag verkligen gillar så är det korsord på teckenspråk. Riktigt roligt.
Mitt i korsorden hade vi sedan en liten 10 minuters rast. Och då gick vi ut för J skulle smöga. Sedan när vi skulle in igen så tänkte jag att fan heller att jag går hela vägen runt och bestämmer mig för att jag ska in genom fönstret. Sagt och gjort. Att hoppa in var inga problem, OM det inte hade varit så att jag på något vis i världen fastnade med foten och flög in, hade jag inte fått tag i bordet så vet jag en Jenny som hade slagit sig rejält. Nu vare bara benet som fick sig en smäll. Men som vi skrattade.

Sedan fortsätter lektionen, sedan sitter jag och pratar med vår lärare B och går igenom lite, och rättsom det var börjar alla andra skratta och jag förstår ingenting och inte B heller, men sedan kom det fram till vad det var alla skratta åt sedan var det jag som skrattade så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Men vad orsaken var behöver vi inte gå in på här eftersom det är lite barnförbjudet.

Förövrigt idag har vi spelat kort. Jag och Anton kör som ett team, men vad hjälper det när han inte ens förstår spelet.. Sedan fick jag mig en bamsekram också idag (:

Ikväll skulle jag nog stanna hemma, men vi får se hur det blir med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0