Mååndag

Dagen började med lite religion, lugnt och skönt. Sedan vidare till samhälle där vi hade läxförhör. och i fortsättningen skulle jag uppskatta om lärarna valde frågor efter det dom har sagt att man ska ha förhör på..!
Sedan vidare till idrott, killarna hade bad och vi tjejer+ anton var själva =D

Sedan käk, fy fan vad vidrigt det var.!
Sedan ledarskap inom lek och idrott och jag kan bara konstantera att typ halva vår klass är så jävla respektlösa mot alla så det är sjukt!
Sedan sista lektionen var svenska, lite kul faktiskt.

Förresten så var Musli på skolan idag, vi vet vad mina och H´s ögon var som fastklistrade på (;

Och för allas information, ska man försöka sno en klubba av mig så hjälper det inte att stoppa in den i sin egen mun för jag tar den igen. det funkar inte på mig. haha superskoj var det. (;

Nu ikväll har jag bla varit nere i affären, sedan skulle jag gå hem därifrån så ser jag att en liten Benjamin hoppar av bussen, så L får skjutsa mig snabbt dit sedan fick jag sällskap på vägen hem (:

Imorgon går jag i skolan mellan 08.10-13.05. Klagar inte! (:

Och nu ska vi avsluta med att lägga in en video som Sara visade på sin blogg, men det är så underbart så jag måste lägga in den.  Strunta i början och slutet, det viktiga är mellan 02.58 - 04.13.
Jag säger bara fy fan vad jag skulle vilja vara i hennes situation, om någon känner för att sponsra mig med en biljett till hans konsert, en plats längst fram och se till att jag blir uppdragen på scenen under den låten som han brukar göra så är ni mycket välkomna att göra det!




 
underbart

Kommentarer
Postat av: sara

ja shiiit vad man skulle vilja va i hennes situation!!!!!!!!!!!!!

2009-04-20 @ 20:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0