Min såkallade pluggdag.. = fotografering

Mjo, det där pluggandet.
Blev inte mycket av det får jag ju säga.

Jehovas Vittne kom och ringde på, Men fick inte lov att öppna för mamma trots mitt tjat att få göra det.
men när dom hade försvunnit en bit gick jag istället ut och fotografera lite snabbt. Det var dock så trist väder. Men blev några bilder innan jag gick in.

Sedan en sak jag blev lite chockad över när jag var ute. Våra grannar, 9 respektive 4 år svär något så fruktansvärt. Och det värsta av allt, de får lov att göra det.
Asså snälla, 4 år gammal?! Man går på dagis i den åldern. Dagis och svär på det viset. Det är så jävla sorgligt rent ut sagt. Alla de svordomarna som hann komma ur det lilla barnets mun på 1 minut alltså, herregud säger jag bara..

men nu blir här lite bilder från idag sedan SKA jag faktiskt plugga. det har vi inte hört förr. NÄÄHDÅ!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0