Näst sista skoldagen

jaha första skoldagen denna veckan avklarad. A ville veta varför jag inte varit i skolan dessa dagarna och när jag berättade hur saker och ting var blev han lite orolig. Så vi ska tydligen prata lite enskilt sen. Är verkligen jätteglad att han finns i skolan alltså. Sån stor hjälp han är, det är helt otroligt.

Sedan är han otroligt snäll också vad det gäller att få saker (A)
Låg i soffan och pluggade saaaatan inför provet. Så står han på ovanvåningen i skolan och kollar ner när jag ligger i soffan. Så frågar jag honom med världens snällaste röst om han kan gå bort och kolla om där finns Zoo klubbor i kiosken. Så han går iväg sedan kommer han tillbaka och släpper ner en klubba till mig som han köpt. Jag lyckades inte fånga den och den flög i marken och delades i två delar.
Och då går han iväg igen, kommer tillbaka, går ner för trappan och ger mig en ny klubba. Och den andra gick ju att äta ändå så där satt jag överlycklig med två klubbor =D
Sedan att man får lite annan mat när man är hungrig är ju också bra.

jag fasar inför studenten. Visst det är inte förrän 2010, men hur f*n ska jag klara mig utan A varje dag.

men nog pratat om honom. Huvudsaken är att han är bäst och att han får mig att vara i skolan..

För övrigt idag har vi spelat brännboll idag i skolan. och haft massa tråkiga lektioner. hade även ett litet snabbt utvecklingssamtal imorse på typ två minuter. Kändes lönt.. Men det såg jättebra ut fick jag reda på så vad mer begär man.

hade även prov idag. Trodde verkligen jag skulle få stort IG eftersom det var jätte mycket jag inte kunde, men det var nog min turdag eftersom det inte kom något om det utan svarade nog på allt utom en sak. Så definitivt godkänd (:

Haha L ringde innan och sa till mig att vi har en läxa till imorgon, vilket var att vi skulle skriva upp en nyhet varje dag från i torsdags, haha otur att ingen av oss har gjort det så nu blir det till att gräva i tidningshögen alltså..
har även glosor till imorgon så det blir plugg plugg plugg..

Och sedan äre ju: 3 jäkla månader till jag ska se E.M.D <3 guuuuuuuuuuud vad jag längtar! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0