Onsdaag

Tredje skoldagen för denna veckan är nu över.
Dagen började ju bra.... naaaat! (;  var helt säker på att jag och Lis hade utvecklingssamtal idag, men ojsan, det var visst nästa onsdag, så hon missade sin sovmorgon.. haha flååååt (A)

Sedan hade vi naturkunskap, och nu är hela min baksida av blocket fylld med mönster eftersom jag är sååååå rastlös på den tråkiga lektionen. tihi. Sedan hade vi ledarskapslektion. vi spelade kubb och körde charader, skrev utvärderingar och sedan slutade vi den lektionen och gick vidare till svenskan. Fick redan på proven och lite så. Blev ett VG, men heter man Jenny blir man aldrig nöjd.
Sedan lunch, lite bättre mat idag iaf (;

Sista lektionen blev samhälle, vi fick lite papper om projektarbetet och sånt. Vi har redan vårt bestämt vad vi ska göra så det var inga problem :)
slutade 13.30 ungefär och då hade vi ju gott om tid på oss att gå ner till stationen, när vi går förbi ankdammen blev det kaos. Gässen var vilda, och då menar jag verkligen vilda! Helt jäkla galna, attackerade för fan nästan en och vi skrek lite och fick lite panik. Jeffla djur det där!

Sedan hem om till H i typ 5 minuter och sedan iväg till stationen.
Om en timme sitter jag hos frisören och färgar utväxten. hoppas nu verkligen inte att det blir orange för då får jag sitta där hela kvällen känns det som så det blir samma färg som det andra. Men bara till att hoppas på det bästa (:

Nu får mammsen snabba sig hem för hon ska hjälpa mig sätta i medel i håret så det inte gör så ont att bleka håret idag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0