Skolan gör en dödstrött!

Blev aldrig några bilder från Kristianstad igår. Var så sjukt trött och det var så mycket tv program att se att jag helt enkelt stannade i sängen och kikade på det..

Och idag när jag kom hem, raka vägen hem till sängen, tv:n på och rättsom det var sov jag.
Imorgon har jag engelska prov, så hela kvällen SKA gå åt till att plugga på det..

Och skolan idag var faktiskt helt okej. kom till skolan och la mig i en soffa och halvsov till halv 9.  Började sedan dagen med naturkunskap, men den kommenterar vi inte för den gillas inte. Sedan vare dags för Babbens lektion där vi gjorde lite drama övningar och sånt. Jag skrattade mest genom allt.
Sedan vare svenska då vi gick igenom lite till engelska provet imorgon. sedan när det var färdigt övergick vi till vad som ska komma på svenska provet.
Sedan lunch, och som vanligt på onsdagar då vi äter sjukt sent är maten slut. Bra jobbat skolan!
Sedan blev det samhälle och fick reda på vad domen blev för de olika rättegångarna klassen var på för några veckor sedan. Fick även reda på lite prov resultat. Ett poäng ifrån alla rätt. =D duktigt ;)

Men nu blire lite bild bomb. Först från gårdagen i kristianstad och sedan lite från skolan idag.. :


Först roade jag mig med att fläta ihopa folks hår ;)


I väntan på bussen


Vi hittade eb automat där man kunde köpa nya tänder. Johanna slog på stort


Freddie och Johanna visade glatt upp sina nya tänder


;)


Utanför resecentrum i kristianstad



Också bilder från idag;


Lite dramaövningar


Ursäkta bildkvalitén. min mobil är inte världsbäst precis..


Nu är det slut på bilder för dagen. två dagar kvar sedan äre helg. Party party!

men nu: Käk och plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0