Söndag morgon

Det blev inte mer uppdatering igår.
Efter att ha städat halva huset igår som tog flera flera timmar visar det sig ha varit totalt onödigt. Men nu blev det iaf gjort och istället för att få pengar av Mami nu så går hon med på att betala min mobilräkning som överstigit gränsen totalt.
Saken är den att fast jag har trott att jag hållt koll på mina sms så visar det sig nu att jag fick abonnemang några timmar tidigare än vad jag trodde. så där har jag skickat sms som jag inte har räknat med. Så helt plötsligt var mina sms slut och räkningen bara steg. Men nu tror jag att den har stannat. Har för 55 kronor för mycket, och månaden är inte slut så mami kan ju räkna med ca ytterligare  50 kronor.
Men men, det är bara en engångshändelse.

Dagen igår då. Blev en lugn kväll med några töser. Vi käkade mat, spelade fotboll med vovvsen, jag fotade såklart, sedan käkade vi glass och hallon och sedan blev det film.
Sedan sov alla utom jag och tycker det är så jävla tråkigt när folk somnar så där satt jag helt ensam och kollade tv. Så tillslut gick jag hem. Blev ganska sent om man säger så..

Och nu är jag redan vaken.. Egentligen skulle jag till min farbrors fjälla idag eftersom hon fyller år. Men nu har jag annat planterat och är inte så sugen på att sitta i en bil så himla länge faktiskt. Men åker med dom en bit eftersom dom ska köra igenom City och jag ska till just City idag.

Hoppas verkligen på att det blir riktigt nice väder idag också så man kan sitta ute i solen (:


Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg.

Idag kommer ämnet självförtroende tas upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt.

Alla tycker olika! =)

2009-04-26 @ 14:37:29
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0