Söndag- Påskmiddag

Igår var jag som sagt hos Firren.
Jag fick den stora äran att välja film. Och har man väl lovat mig det så äre bara till att gå med på vad jag väljer ;)

Första filmen blev:



Den var kulig.

Andra filmen blev:


SUPERKUL!!
riktigt skoj film. :)

Sen såg vi även den teckande Mr.Bean. haha.

Sedan när det var dags att åka hem så insåg jag hur mycket jag ogillar att åka tåg på helgkvällar. 3/4 är fulla på tåget. Och bakom mig satt små män som gapade och hade sig. Dom gick igenom raggningsrepliker. Men, det var inga bra precis.. ;)

Väl hemma hade jag nybakt bröd som väntade, och jag var hungrig så mums på det.



Och idag äre ytterligare en påskmiddag. Denna gången hos Mormor, vilket är 5 gånger roligare än hos farmor eftersom jag har min kära Sisilurum där.

Men nu är det nog dags att jag börjar snabba mig lite.. Om en timme ska vi gå, och som vanligt sitter jag här totalt ofärdig.. Suck på det också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0