Tiisdag

Kort dag idag. Började med naturkunskap. gick ganska snabbt.
Sedan vidare till engelska, och jag som brukar fasa inför engelska lektionerna tyckte det var helt okej idag, roligt till och med (:

Sedan käk, världens vidrigaste mat.
Sedan blev det till att lyssna på lite band som spelade i cafeterian och då fick jag även en klubba av Fjanton! (:
Sedan teckenspråk och slutade 13.00. (:

Sedan var det då att ta sig ner till stationen så snabbt som möjligt, men vi var nog födda med tur och fick skjuts av emil. Han körde snabbt, ja jäklar vad han körde snabbt. var livrädd (;

Väl framme i storstaden gick vi i lite affärer och jag hanlade ny foundaton (:
Sedan åkte L hem och jag träffade busen. Och jag fick bitas idag =D

Skulle egentligen ta buss hem men när jag såg hur äckligt många folk där var på den bussen ångrade jag mig gaaaaaanska snabbt och väntade på tåget istället.

Hem och kasta i sig mat sedan ner med mami och papi och kollade på fotboll. Fy fasen vilken spännande match. det stod 1-1 och när det är typ 10 sekunder kvar får min fina stads lag straff och sätter den och vinner! Så jävla grymma!

Nu äre duschen som gäller sedan äre andra avenyn (: <3 på det.

Kommentarer
Postat av: t

jag har en lite tävling i min blogg, om du vill bli veckansblogg anmäl dig då, ALLA SOM ÄR MEDFÅR EN LÄNKNING;)

2009-04-21 @ 20:48:24
URL: http://tmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0