tv, tv och tv

Har pluggat på glosorna nu i typ en halvtimme. Sedan får A förhöra mig imorgon (A)
Börjar inte förrän 12.20 imorgon, men ska möta L 10.30 för att gå ner att handla lite sedan tar vi bussen 10.57.
sedan blire till att käka och sedan plugga på glosorna lite igen.
låter bra låter bra.

Går dock ända till halv 4 imorgon, och sedan ska jag handla present till sisilurum så är inte hemma förrän 5, och då ska jag duscha, sminka mig, platta håret, klä på mig, fixa mat, handla igen och sedan ska jag försöka vara hos Anton vid 7. haha lycka till..

För tillfället är det Grey´s Anatomy som gäller, sedan fråga olle, sedan girls of the playboy mansion, sedan tror jag att det blir två avsnitt av scrubs :)

Fullspäckad kväll med andra ord (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0