aj

okej kan började med att berätta att jag har ramlat lite. kan säga att min höft har rejält ont och min arm gör mycket ont.

iaf. dagen har spenderats i Y-town. mys på det.
Sedan imorgon har jag lite att göra.

* Frisören
* Middag hos mormor
* Y-town
* Fixa naglar
* En rejäl stund silverschampoo
* Plocka fram kläder
* Plocka fram skolsaker, hängelås m.m.
* Ansiktsmask

har säkert glömt massor, men ja, massa pill för min del dagen innan skolan. så äre alltid.
Och första veckan är jag så duktig, går upp i tid så jag hinner fixa mig ordentligt.
Men efter en vecka så är jag tbx i samma mönster : gå upp för sent så jag får stressa ihjäl.



Sedan måste jag lägga upp en gullig youtube-film:



Och sedan en jäkligt rolig: 



Och ytterligare en som är enormt gullig:



Sweet sweet, nu ska jag fortsätta min garderob rensing och sortering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0