barnvakt

Det förra inlägget handlade kanske inte om så mycket positivt. Men det är nog ganska löst nu, även om det har satt sina spår och jag har nog lärt mig att vara lite försiktig.
aja nog pratat om det.

Just nu sitter jag och är barnvakt. Eller ja, sitter ju ganska själv förtillfället, barnen sover ju sedan timmar tillbaka. Har varit här sedan halv 5 och har ingen som helst aning om hur länge jag ska vara här, men har både dator och tv så jag överlever nog utan problem :P
Förövrigt idag har jag legat på stranden och stekt, gillar dock inte den stranden så vi stannade inte så länge. Imorgon blir det stranden igen, dock min favorit strand..

sedan börjar snart skolan. och jag säger bara bläää. vill inte! det är lite konstigt. När sommarlovet började närma sig i våras ville jag inte ha sommarlov. Ville va kvar i skolan. Usch, hur kunde jag bara tänka så. Hur fan orkar man gå upp så himla tidigt?

och sedan börjar jag på mitt sista år nu. och jag vill inte ta studenten. vuxenlivet kallar, och jag har inte den blekaste om vad jag ska göra.

men men, nu ska jag fortsätta prata med folk på msn och kolla tv samtidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0