en inläggslös dag

ja, inte ett enda inlägg idag. eller igår kanske man ska säga för nu har klockan passerat 12 och det är söndag. tre dagar kvar till skolan börjar då alltså. eller 4 om jag räknas med idag!

hur som helst. vaknade vid 11 idag, gjorde mig iordning och sedan vid halv 2 körde vi iväg till Kävlinge. Var där hos min farbror hela dagen och åt och sånt. var hemma vid 23.45 igen. stack till Emilie, Biiiver och Louise sedan. skoj skoj, även fast det inte blev så länge. ;)

Pratade med Mimmi idag igen. haha vi hade räknat med att inte prata på en hel vecka. hon har varit borta i två dagar och vi har sms:at båda dagarna ;)
Men tjejen har det bra. Svinvarmt. är riktigt avundsjuk!!

nu har jag inte mer att skriva. godnatt

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

SV: Tack så jättemycket:D Du får gärna följa min blogg med bloglovin om du vill se mer av mina bilder:)

Ha en bra dag

KRAM

2009-08-16 @ 13:30:14
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0