Har ingen lust att skriva..

.. Men jag gör det ändå ;)


hade en superkul kväll igår, började i gyllebo då vi var ute och åkte båt. Började bra, nä där ljög jag, för det var fan problem sen vi kom underfund med att vi ville ha åjoj! Men allt löste sig och gick smärtfritt tills vi hamnade inne bland massa träd och jag hängde med halva kroppen utanför båten för jag badade benen. Men iaf, träden puttade av mig från sitsen på båten, och jag flög rakt bak, RAKT I ALL SMUTS. och benen var fortfarande halvt kvar utanför båten och jag låg på botten av båten. Och  INGEN kunde hjälpa mig upp, där ser man vad man har för snälla kompisar!
Nä skämt åsido, dom är för jävla roliga ;)
Sedan när vi lämnat åjojna stack vi hem till Emilie och fann MAJKEN. En liten kattkiseunge, och vem älskar katter? Jo penny. Men det får sina spår att leka med kattungar. bara för att nämna ett exempel: En uppriven hand, röda rivmärke överallt.
Sedan avslutades kvällen i Dungen. Vilket är som en miniatyr av Kulla ;) fast kulla består av mer ungdomar.

Idag blev det stranden för hela slanten. Somnade i solen och sov riktigt gott när det var dags att köra hem.

har inte hunnit lägga in bilderna från igår, men det kommer kanske.

Kommentarer
Postat av: emilie

"hjälp mig upp" & vi sitter bara och asgarvar :p du är för jäävla rolig penny :D

2009-08-03 @ 19:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0