Jag är uppe

Så nu är jag vaken. har precis varit och hämtat lite frukost. Ska åka in till stan 12.36 idag så har lite tid på mig, härligt.
Det retar mig så in i att skolan snart börjar, vad fan ska hända med mitt paradise hotel om nätterna? Det slutar ju ibland vid 01.15 och det är kanske inte så jättelämpligt att sitta uppe så länge 4 dagar i veckan när jag ska upp tidigt. Så hur fan ska jag göra? får spela in det varje kväll, inte mer att göra. För missa det, aldrig i livet.

Har inte ett dugg mer att skriva faktiskt. Vädret suger för allas information.

Vi hörs senare helt enkelt

Kommentarer
Postat av: Biiiver

vill du ha ett tips jennypenny ? om du går in på tv6.se/play så finns alla avsnitten av paradise hotel där så man kan titta på dem ;D

2009-08-12 @ 14:03:37
Postat av: emilie

hahah, samma problem här med paradise :p älska programmet :p

2009-08-12 @ 14:05:34
Postat av: lisa

taack :)

2009-08-12 @ 15:31:07
URL: http://lisaanilssoon.blogg.se/
Postat av: simone

sv:aah;) rätt åt henne lite iaf (A)

2009-08-12 @ 19:11:52
URL: http://siimonekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0