Lite bilder sen gårdagen

Så  nu är jag hemma från lilla kalaset. En timme var jag ensam där sedan kom Sisilurum. Men iaf, nu ska jag lägga upp lite bilder från igår. Blev så jävla lack precis. laddar upp festbilder och sånt på Bilddagboken, sedan fuckade det sig, så det är typ bara några bilder som kommit upp. sååå irriterande.

Men nu följer lite bilder sedan igår.







Så det var lite bilder. Har sjukt mycket bilder, men orkar inte lägga upp alla så det blir bara några stycken.

Under kvällen hann jag även med:

 Klättra i träd för att få ner en katt
 Hämta den här katten 720 gånger (okej, överdrivet)
 Springa maraton i trädgården istället för snapsvisa ;)
 Få plåster lite överallt på kroppen
 Ligga i bakluckan på en bil
 Få håret totalt omrufsat av en okänd snubbe
 Få alkohol över mina byxor, skor och händer
 Kramas en massor


Sedan en massa mer, men vissa saker utelämnar vi härifrån.

Nu ska penny ner och fixa varma mackor.

ciao


Kommentarer
Postat av: emilie

få håret omrufsat av en okänd man, hahaha :p

2009-08-09 @ 20:24:31
Postat av: Ida

sv: hahaha man tycker väl oftast det själv :)

2009-08-09 @ 21:28:42
URL: http://rockstyle.blogg.se/
Postat av: emilie

det kvittar vilken frisyr du har jenny, du är söt i allt :D

2009-08-10 @ 20:24:11
Postat av: emilie

joo, dagens sanning :d

2009-08-11 @ 20:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0