Min dag:

Åkte till ystad och var inne lite över 12. Träffade S ett tag sedan kom självaste Saaara!
Vi gick och käka på Max sedan drog vi rundor i stan, när vi gick där bland allt folk kom jag på en sak: om man går på stan, så möter man ju en massa folk, men varför är det alltid jag som går undan när man håller på att krocka med någon?
Så idag bestämde jag mig för att inte akta mig, det är de andra som ska akta sig för mig. Så jag gick rakt fram och vek inte undan för ngn, fast det kom vissa fall då jag var tvungen att flytta armen några centimeter, men annars lyckades jag ganska bra.
Sedan hamnade vi bakom Tattoo-gänget och det kändes verkligen som en feeeede parad vi gick i. Vi hade ju hela Ystad bakom oss. haha, men skrattade gjorde vi.
Sedan gick vi till hamnkiosken och åt glass. Där filmades det även en del ;) sekretess på dom filmerna eller vad tycker du Sara? ;)
Sedan började det regna och vi stack hem till knasen och käkade godis och kollade på film. ♥ Wallander ♥
Sedan begav jag mig hemåt och värmde mat och la mig i sängen och käkade middag samtidigt som jag kollade tv. Och nu sitter jag här och ska slänga upp några bilder.


sötnos

Här trodde hon att jag filmade, men i själva verket passade jag på att fota när hon larvade sig mot kameran ;)


Sedan en bild från när jag och mamsen var och shoppade. Jag ♥ papis solbrillor



Nu har jag inget mer att skriva om förtillfället.
Men blir kanske ett till inlägg innan det blir till att sova. Får se. Om inte så godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; okej, mysigt :D

Jag funderar på att gå och äta :)



Rösta gärna på mig här: http://noescape.blogg.se/2009/august/utkast-nr-1.html (A) Jag är nummer 2. Det hade varit jättesnällt! :)

2009-08-12 @ 10:48:23
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: sara

hahaha, vackert vackert eller javeeeiiiiine :p men ja, definitivt sekretess x) :D

2009-08-12 @ 12:23:20
URL: http://perssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0