update

Ja eftersom jag som sagt varit urkass på att skriva ska det nu kommer lite mer både bilder och text.
Börjar med skolan. 3 dagar har gått och jag är lite trött på det faktiskt. Första dagen, alltså i onsdags, fick jag tre kommentarer av 3 olika lärare angående min fotografering. lite småkul.
Jag har egentligen en jättetuff termin framför mig. Har nationella prov i Svenska och Engelska B. Har projektarbete som ska fixas. och sedan måste jag lägga ner extra mycket tid på teckenspråket. Vi har fått en ny lärare, en helt döv sådan. Ajdå. Det är riktigt svårt, men tror det är riktigt nyttigt för oss, nu har vi inget annat val än att prata teckenspråk faktiskt.
På måndag och tisdag drar vi ut på läger. och då ska älsklingskameran vara med. underbart.


Då kan vi övergå till fesligheterna.. I tisdags fick jag reda på att vi skulle dra till malmöfestivalen på onsdagen.
Och sagt och gjort det gjorde vi ju. Hade en kul kväll, var hemma hos Hewe lite över 1 på natten.
Somnade inte förrän typ 3. Sedan var första lektionen Idrott. Jag kom till skolan som en halvdöd sak. var helt slut.
Men piggnade till under dagens gång.
Sedan blev det fredag, och det var dags att dra till malmöfestivalen igen. Hade en riktigt rolig kväll. Hittade ett underbart ställe i Malmö, sånt man bara ser på film. älskade stället och människorna alltså. Det är något jag lätt vill tillhöra alltså.
Vi kollade på Promoe, Christian Walz. kollade på danstävlingar och andra saker.. och jag älskade det kan jag säga.
MEN när jag stod där längst fram vid scenen ångrade jag verkligen att jag inte hade kameran med mig.
Iaf, orkar inte skriva mer nu för det blir bara tråkigt. Nu kommer bilder.

Onsdag:









OOOOLAAAAA!

Fredag

Här ångrade jag mig enormt att jag inte hade kameran med.. Förresten så var gitarristen i Promoe fett med snygg

Sveeeeenne baaanan (8)

Mitt favorit ställe

Christian Walz. Även här ångrade jag ihjäl mig att jag inte hade kameran med.

På tåget hem var alla mycket trötta. sov riktigt skönt när vi var tillbaka i stan igen och det var dags att gå av.

Vi fick tatueringar. Och dessa hamnade lite överallt.
Benet, axeln, armen, bröstet.

Ja det var väl ungefär mina dagar.
Har haft två superroliga dagar i Malmö. Men fredagen var bättre än onsdagen iof.

Idag vaknade jag upp hos Hewe. Och vid två tiden var vi iordninggjorda och stack till Netto och hälsade på vår kära Malin och handlade till oss och till henne :P
Sedan gick vi till filmkedjan och handlade lite godissaker.

sedan satt vi och pratade på torget och sedan var det dags för Penny att gå till Stationen.

Och ikväll blir det antagligen en lugn hemma kväll med choklad, chips och kinder Maxi <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0