11/7

Oh, imorgen är det den 12, alltså 5 månader till min 18-års dag!!

Iaf, kvällen igår. Blev en mycket trevlig kväll med godsaker och spel.
Lagen var jag och Bäver, mot Emilié och Louise.
Jag tackar verkligen för att jag var med bäver för de andra två har inte riktigt samma IQ som vi ;)


Louise och Emilié

Vi spelade först sånt man ska förklara ord för varandra också så ska den andra klura ut det så snabbt som möjligt.
Och när dessa två damerna skulle förklara blev det en jäkla massa skratt får jag ju säga.

Exempel
Louise; Sån man åker på när det är snö
Emilié; åh, sååån, vad heter det?... Sche, schee, saaaaa, saaaaa......... PULKA!

Sedan hade dom ett ord dom inte riktigt kunde, så skulle dom ha fram första bokstaven:
Louise: bokstaven efter N
Emilié: O
tystnad
Emilié: M? nej O är det
Louise: ..........Efter F menade jag
Emilié: T !!!! ........ oj, G

Starkt jobbat töser, 18 år och kan nästan alfabetet! ;) 

Sedan gick vi ut en runda i stan och kollade runt lite. Träffade katten från tidigare inlägg igen, så supersöt.
Sedan när vi kom hem gick jag in och la mig hos PH, fastnade där och låg kvar där i typ 45 min.
Sedan gick jag tillbaka till L och B, de låg helt trötta och jag var superspeedad, Vi såg high school musical 3. (<3)
Och jag satt där med min godis och chips skål och krängde, sa alla repliker och sjöng med i alla låtar. Det var inte uppskattat kan jag berätta.

Sedan gick jag hem, satte mig på vår uteplats och pratade i telefon i en timme. Vid 02.15 gick jag in, sedan somnade jag lagom till 03.00.

Nu ska jag sätta mig och läsa bloggar sedan får vi se vad som händer mer idag.



Kommentarer
Postat av: Emilie

hahahahaahahahahahaha, nu hittar du nog på lite, så dumma var vi nog inte riktigt :P

2009-07-12 @ 20:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0